هدیه زیبای خدا

تولد و نوزادی

1389/10/28 22:28
نویسنده : ربابه فلاح
474 بازدید
اشتراک گذاری

هستی ناز مامان بعد از ده سال انتظار توی یه روز قشنگ تابستونی ۱۳/۰۵/۱۳۸ به دنیا اومد و زندگی زیبای من و بابا ییشو  شیرینترکرد . از اومدنش همه خوشحال بودن اولاش نگهداری ازش برام خیلی سخت بود با اینکه خیلی مطالعه کرده بودم ولی قکر می کردم تنهایی از پسش بر نمیام ولی کم کمراه افتادم.        هستی از اون بچه های سخت بود بیشتر وقتا کولیک داشت و از صبح تا شب و شب تا صبح گریه میکرد                                 به لبنیات حساسیت داشت و من نمیتونستم لب به لبنیات گاوی و هر چیزی که توش شیر داشت بزنم                                     خلاصه خیلی مشکل بود از همه بدتر اینکه من خیلی خیلی روی اون حساس بودم به هر حال با همه تلخیها و شیرینیهاش دوران نوزادی هستی قشنگم سپری شد

پسندها (1)

نظرات (5)

مريم
28 دی 89 23:58
سلام عزيز .خدا حفظش کنه.عزيزم من تازه وب درست کردم بياي خوشحال ميشم.
مريم
29 دی 89 0:00
سوالي داشتم.........من مطلب ميفرستم تو وب اول يه صفحه ديگه مياد بعد بايد ارشيو مطالب و بزنم تا وب اصليم باز شه .دوم نظرات ندارم چه جوري فعالش کنم.همين جا جوابم و بده اخه تو وبم نميشه نظر داد منتظرم نذار.
مامان غزل
23 اسفند 89 19:24
مجله خبري بروزترين ها
22 بهمن 91 10:30
بزرگترين گروه خبري ايران جديدترين خبر هاي روز در ايميل شما
شبنم
14 مرداد 92 15:37
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر